REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO I SERWISU CHRONOS
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony chronos oraz poprzez pocztę elektroniczną sklep@chronos.info.pl
- Sklep internetowy chronos.info.plprowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
- Właścicielem sklepu jest firma F.H.U. Chronos Edmund Gruszczyński z siedzibą w Chorzowie. NIP 627-000-34-19
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie CHRONOS są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych chronos.info.pl są cenami brutto.
- Ceny towarów na zamówienie – niedostępnych od ręki , są cenami poglądowymi i mogą się różnić od prezentowanej ceny w witrynie internetowej.
- Na każdy zakupiony towar wystawiamy Dowody Sprzedaży Detalicznej (tj. paragon lub fakturę VAT)
- Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach bez podania przyczyny, o czym powiadomimy zamawiającego.
- Wszystkich informacji na temat serwisu można uzyskać pod nr.tel. (32) 2410-550 lub 607-767-212 oraz adresem e-mail serwis@chronos.info.pl
- Wysyłka:
-
- Reklamacje i zwroty należy przed wysyłką do nas awizować e-mailem chronos@chronos.info.pl.
Instrukcja odesłania zegarka (towaru).
O zamiarze zwrócenia, lub zamiany zegarka, lub innego zakupionego towaru, prosimy powiadomić nas wcześniej mailem. Przesyłki nie awizowane, nie będą przyjmowane.
Jeżeli zegarek nie nosi śladów użytkowania i nie jest uszkodzony, a wszystkie folie zabezpieczające nie są naruszone, to proszę zegarek bezpiecznie zapakować i odesłać.Szanowny kliencie, wysyłkę zwrotną realizujesz na własny koszt i ryzyko ewentualnego uszkodzenia lub utraty.
Zegarek należy zwrócić w oryginalnym – fabrycznym opakowaniu, zabezpieczonym dodatkowym opakowaniem.
Do przesyłki należy dołączyć komplet dokumentów: gwarancja, instrukcja obsługi, dowód zakupu.
Po sprawdzeniu zawartości przesyłki i jakości zwróconego towaru, oraz poprawności działania (w przypadku zegarka) – zwrócona zostanie należność za zakupiony towar.
Adresat:
CHRONOS Edmund Gruszczyński
41-500 Chorzów, ul. Powstańców 15
Tel. 32 241 05 50
Kom. 607 767 212
Pn. – Pt. 10-00 – 17-00
- Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 48 h od zaksięgowania na koncie wpłaty (w dni robocze). Uwaga! NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM !
Przy wysyłce towarów korzystamy z usług Poczty Polskiej, oraz firmy kurierskiej GLS. Rozkład cen transportu, dotyczy wysyłek krajowych. - KOSZT WYSYŁKI ZA GRANICĘ JEST WYCENIANY INDYWIDUALNIE
- Wszystkie nasze towary (po uprzednim dokonaniu przelewu) można odebrać osobiście w sklepie w Chorzowie, ul. Powstańców 15, 41-500 Chorzów. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy dodatkowych opłat.
- Termin wysyłki liczymy w dniach roboczych.
- Po otrzymaniu zamówienia, potwierdzamy jego status, wraz z podaniem dostępności i czasu realizacji zamówienia. W szczególności dotyczy to towarów, których nie mamy na stanie magazynowym.
- Termin realizacji zamówionych produktów z działu “Akcesoria” nie będących na stanie magazynowym wynosi od 1 do 4 tygodni. W przypadku pasków objętych procedurą CITES – realizacja ok 10 – tygodni.
- Płatności: Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania przesyłki. Bez prawa do zwrotu objęte są towary realizowane na zamówienie. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zatem odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z kompletną jego zawartością oraz z kompletem dokumentów, nie później niż w terminie czternastu dni.
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres zwrotny widniejący na przesyłce. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania dokonujemy zwrotu należności za towar po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki w terminie 14 dni. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, oraz nieawizowanych. - Sklep Internetowy chronos.info.pl nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwało Klientowi w odniesieniu do Towarów, które zostały sprowadzone na indywidualne zamówienie Klienta, bądź zostały na życzenie Klienta w jakikolwiek sposób zmodyfikowane.
- Reklamacje
W chwili odbioru towaru od kuriera, kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (brak towaru, uszkodzenie towaru, niezgodność z dokumentem sprzedaży), należy spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu Chronos. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane – jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego. - Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@chronos.info.pl
Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Podstawę do reklamacji stanowi paragon (dowód sprzedaży) oraz protokół reklamacyjny (w przypadku gdy przesyłka została uszkodzona w transporcie). - Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w gwarancji lub w obowiązujących przepisach.
- Zakup akcesoriów do określonej marki i referencji nie można zwrócić, ani zamienić. Proszę o dokładne sprawdzenie referencji zegarka, do którego zakup jest przeznaczony (pasek, bransoleta, sworzeń, śruba itp).
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (dotyczy: różnicy w barwach i odcieniach) nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.
- Zawartość sklepu internetowego Chronos nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
- Ochrona danych osobowych
Zgodnie z ustawą “O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez naszą firmę Państwa danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia.29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz. 883). - W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawyo prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Wszystkie sporne sprawy, będziemy się starać załatwić polubownie.