Utwórz konto

Koszyk

Zamknij

Brak produktów w koszyku.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO I SERWISU CHRONOS

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony chronos oraz poprzez pocztę elektroniczną sklep@chronos.info.pl

  1. Sklep internetowy chronos.info.plprowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
  1. Właścicielem sklepu jest firma F.H.U. Chronos Edmund Gruszczyński z siedzibą w Chorzowie. NIP 627-000-34-19
  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie CHRONOS są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowychchronos.info.pl są cenami brutto.
  1. Ceny towarów na zamówienie – niedostępnych od ręki , są cenami poglądowymi i mogą się różnić od prezentowanej ceny w witrynie internetowej.
  1. Na każdy zakupiony towar wystawiamy Dowody Sprzedaży Detalicznej (tj. paragon lub fakturę VAT)
  1. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach bez podania przyczyny, o czym powiadomimy zamawiającego.
  1. Wszystkich informacji na temat serwisu można uzyskać pod nr.tel. (32) 2410-550 lub 607-767-212 oraz adresem e-mail serwis@chronos.info.pl
  1. Wysyłka:
    • Reklamacje i zwroty  należy przed wysyłką do nas awizować e-mailem chronos@chronos.info.pl. Nie awizowane przesyłki nie będą odbierane.

Instrukcja odesłania zegarka (towaru).

O zamiarze zwrócenia, lub zamiany zegarka, lub innego zakupionego towaru, prosimy powiadomić nas wcześniej  mailem. Przesyłki nie awizowane, nie będą przyjmowane.

Jeżeli zegarek nie nosi śladów użytkowania i nie jest uszkodzony, a wszystkie folie zabezpieczające nie są naruszone, to proszę zegarek  bezpiecznie zapakować i odesłać. Ze względu na delikatność przedmiotu jakim jest zegarek, w celu uniknięcia uszkodzenia zegarka  w transporcie, proszę zegarek odesłać wskazanym poniżej kurierem.

Dane do wezwania kuriera:
GLS – General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
Nr umowy – 44002523
Tel. infolinia: 804-262-262
Tel. +48/46 814 82 20

Zegarek należy zwrócić w oryginalnym – fabrycznym pudełku, dodatkowo zapakownym.


Do przesyłki należy dołączyć komplet dokumentów: gwarancja, instrukcja obsługi, oryginał paragon, oraz wypełniony dokument zwrotu towaru.

Po sprawdzeniu zawartości przesyłki i jakości zwróconego towaru, oraz poprawności działania (w przypadku zegarka) – zwrócona zostanie należność za zakupiony towar – pomniejszona o koszt transportu:

Wysyłka zegarka do kupującego – 20,00 zł.

Odesłanie zegarka do sprzedawcy – 31,00 zł

Razem – 51,00 zł


Adresat:
CHRONOS Edmund Gruszczyński
41-500 Chorzów, ul. Powstańców 15
Tel. 32 241 05 50

Kom. 607 767 212

Pn. – Pt.  10-00 – 18-00

  1. Paczki wysyłamy w ciągu 48 h od zaksięgowania na koncie wpłaty (w dni robocze). Uwaga! NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM !
    Przy wysyłce naszych towarów korzystamy z usług Poczty Polskiej oraz kuriera firmy GLS. Koszt wysyłki zależny jest od wagi zamówionych towarów. Koszt ten jest automatycznie wyliczany przy składaniu zamówienia i doliczany do ceny zamówionych towarów. Rozkład cen dotyczy wysyłek krajowych i przedstawia się następująco:
  1. Poczta Polska (Paczka pocztowa) – Wysyłka: 13 PLN*
    Wysyłka kurierska – Kurier GLS: 20 PLN
  1. KOSZT WYSYŁKI ZA GRANICĘ JEST WYCENIANY INDYWIDUALNIE
  1. W przypadku zakupu kilku przedmiotów na naszych aukcjach skontaktujemy się z Państwem w celu skalkulowania wagi opłaty za przesyłkę
  1. Wszystkie nasze towary (po uprzednim dokonaniu przelewu) można odebrać osobiście w sklepie w Chorzowie, ul. Powstańców 15, 41-500 Chorzów. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy dodatkowych opłat.
  1. Termin wysyłki liczymy w dniach roboczych.
  1. W przypadku produktów, których nie mamy na stanie magazynowym, a które wiążą się z niestandardowym czasem oczekiwania (wyr. rękodzielnicze) po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy jego status wraz z podaniem orientacyjnego czasu oczekiwania.
  1. Termin realizacji zamówionych produktów z działu „Akcesoria” nie będących na stanie magazynowym wynosi od 1 do 4 tygodni. W przypadku pasków z CITESEM termin wynosi do około 2,5 miesiąca.
  1. Przy zakupach powyżej 200,00 zł koszt wysyłki ponosi Sklep Internetowy chronos.info.pl
  1. Płatności: Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay
  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania przesyłki. Bez prawa do zwrotu objęte są towary realizowane na zamówienie. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zatem odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z kompletną jego zawartością oraz z kompletem dokumentów, nie później niż w terminie czternastu dni.
    W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres zwrotny widniejący na przesyłce. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania dokonujemy zwrotu należności za towar po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki w terminie 7 dni. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  1. Sklep Internetowy chronos.info.pl nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwało Klientowi w odniesieniu do Towarów, które zostały dostarczone na indywidualne zamówienie Klienta, bądź zostały na życzenie Klienta w jakikolwiek sposób zmienione.
  1. Reklamacje
    W chwili odbioru towaru od kuriera, kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (brak towaru, uszkodzenie towaru, niezgodność z dokumentem sprzedaży), należy spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu Chronos. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane – jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego.
  1. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@chronos.info.pl
    Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
    Podstawę do reklamacji stanowi paragon (dowód sprzedaży) oraz protokół reklamacyjny (w przypadku gdy przesyłka została uszkodzona w transporcie).
  1. Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w gwarancji lub w obowiązujących przepisach.
  1. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (dotyczy: różnicy w barwach i odcieniach) nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.
  1. Ochrona danych osobowych
    Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
    Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez naszą firmę Państwa danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn.29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz. 883).
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw wymienionych w treści niniejszego regulaminu.
  1. Zawartość sklepu internetowego Chronos nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

* dotyczy tylko zakupów z działu akcesoria.

Back to Top