REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO I SERWISU CHRONOS

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony chronos oraz poprzez pocztę elektroniczną sklep@chronos.info.pl

  1. Sklep internetowy chronos.info.plprowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
  1. Właścicielem sklepu jest firma F.H.U. Chronos Edmund Gruszczyński z siedzibą w Chorzowie. NIP 627-000-34-19
  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie CHRONOS są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych chronos.info.pl są cenami brutto.
  1. Ceny towarów na zamówienie – niedostępnych od ręki , są cenami poglądowymi i mogą się różnić od prezentowanej ceny w witrynie internetowej.
  1. Na każdy zakupiony towar wystawiamy Dowody Sprzedaży Detalicznej (tj. paragon lub fakturę VAT)
  1. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach bez podania przyczyny, o czym powiadomimy zamawiającego.
  1. Wszystkich informacji na temat serwisu można uzyskać pod nr.tel. (32) 2410-550 lub 607-767-212 oraz adresem e-mail serwis@chronos.info.pl
  1. Wysyłka:

Instrukcja odesłania zegarka (towaru).

O zamiarze zwrócenia, lub zamiany zegarka, lub innego zakupionego towaru, prosimy powiadomić nas wcześniej  mailem. Przesyłki nie awizowane, nie będą przyjmowane.

Jeżeli zegarek nie nosi śladów użytkowania i nie jest uszkodzony, a wszystkie folie zabezpieczające nie są naruszone, to proszę zegarek  bezpiecznie zapakować i odesłać.Szanowny kliencie, wysyłkę zwrotną realizujesz na własny koszt i ryzyko ewentualnego uszkodzenia lub utraty.

Zegarek należy zwrócić w oryginalnym – fabrycznym opakowaniu, zabezpieczonym dodatkowym opakowaniem.


Do przesyłki należy dołączyć komplet dokumentów: gwarancja, instrukcja obsługi, dowód zakupu.

Po sprawdzeniu zawartości przesyłki i jakości zwróconego towaru, oraz poprawności działania (w przypadku zegarka) – zwrócona zostanie należność za zakupiony towar.


Adresat:
CHRONOS Edmund Gruszczyński
41-500 Chorzów, ul. Powstańców 15
Tel. 32 241 05 50

Kom. 607 767 212

Pn. – Pt.  10-00 – 17-00

  1. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 48 h od zaksięgowania na koncie wpłaty (w dni robocze). Uwaga! NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM !
    Przy wysyłce towarów korzystamy z usług Poczty Polskiej, oraz firmy kurierskiej GLS. Rozkład cen transportu, dotyczy wysyłek krajowych.
  2. KOSZT WYSYŁKI ZA GRANICĘ JEST WYCENIANY INDYWIDUALNIE
  3. Wszystkie nasze towary (po uprzednim dokonaniu przelewu) można odebrać osobiście w sklepie w Chorzowie, ul. Powstańców 15, 41-500 Chorzów. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy dodatkowych opłat.
  4. Termin wysyłki liczymy w dniach roboczych.
  5.  Po otrzymaniu zamówienia, potwierdzamy jego status, wraz z podaniem dostępności i czasu realizacji zamówienia.  W szczególności dotyczy to towarów, których nie mamy na stanie magazynowym.
  6. Termin realizacji zamówionych produktów z działu “Akcesoria” nie będących na stanie magazynowym wynosi od 1 do 4 tygodni. W przypadku pasków objętych procedurą CITES – realizacja ok 10 – tygodni.
  7. Płatności: Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.
  8. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania przesyłki. Bez prawa do zwrotu objęte są towary realizowane na zamówienie. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zatem odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z kompletną jego zawartością oraz z kompletem dokumentów, nie później niż w terminie czternastu dni.
    W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres zwrotny widniejący na przesyłce. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania dokonujemy zwrotu należności za towar po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki w terminie 14 dni. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, oraz nieawizowanych.
  9. Sklep Internetowy chronos.info.pl nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie dokonywanym na zlecenie Klienta.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwało Klientowi w odniesieniu do Towarów, które zostały sprowadzone na indywidualne zamówienie Klienta, bądź zostały na życzenie Klienta w jakikolwiek sposób zmodyfikowane.
  11. Reklamacje
    W chwili odbioru towaru od kuriera, kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (brak towaru, uszkodzenie towaru, niezgodność z dokumentem sprzedaży), należy spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu Chronos. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane – jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego.
  12. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@chronos.info.pl
    Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
    Podstawę do reklamacji stanowi paragon (dowód sprzedaży) oraz protokół reklamacyjny (w przypadku gdy przesyłka została uszkodzona w transporcie).
  13. Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w gwarancji lub w obowiązujących przepisach.
  14. Zakup akcesoriów do określonej marki i referencji nie można zwrócić, ani zamienić. Proszę o  dokładne sprawdzenie referencji zegarka, do którego zakup jest przeznaczony (pasek, bransoleta, sworzeń, śruba itp).
  15. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (dotyczy: różnicy w barwach i odcieniach) nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.
  16. Zawartość sklepu internetowego Chronos nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
  17. Ochrona danych osobowych
    Zgodnie z ustawą “O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
    Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez naszą firmę Państwa danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia.29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz. 883).
  18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawyo prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Wszystkie sporne sprawy, będziemy się starać załatwić polubownie.